Over

Het ontdekken van Lean-Six Sigma enkele jaren geleden betekende een zekere herstart van mijn loopbaan. Ik voelde me sterk verbonden met de DMAIC-roadmap, een krachtige projectmatige verbeteraanpak, ontworpen voor problem solving en het verbeteren van prestatieindicatoren.
Ik volgde dit pad van Lean-Six Sigma via verschillende werkgevers, waarbij ik expertise opbouwde in continue verbetering en operationele efficiëntie. In 2013 werd ik zelfstandig Management Consultant, ter ondersteuning van diverse organisaties uit verschillende sectoren zoals automotive, bank & verzekeringen, metaal en farma.
Ik geloof sterk in 'betere kwaliteit en service' als competitive differentiator. Daarom zie ik het als mijn persoonlijke missie om 'anders of beter te organiseren', en zo tot een sterkere klantgerichte performance te komen.
Het is mijn drive om puzzels op te lossen - verduidelijken en stroomlijnen - waarbij ik analytische en probleemoplossende vaardigheden toepas. Ontrafelen, evalueren, kwantificeren en organiseren zijn belangrijke persoonlijkheidskenmerken. Het toepassen van een methodische en op feiten gebaseerde benadering (DMAIC) verzekert duurzame resultaten.
Luc Poelman - Zaakvoerder CIS
Wat klanten zeggen:
- '... pragmatische 'problem solver', baseert zich op feiten ...'
- '... strategisch en proactief denken ...'
- '... sterk in het toepassen van de DMAIC-methodiek ...'
- '... leerde ons het belang van een scherpe probleemstelling ...'
- '... verbindt met alle niveaus in de organisatie ...'
- '... daagt de status quo uit ... creëert inzicht ...'
- '... blijft objectief en houdt het debat bij de essentie ...'
- '... sterke kwaliteit- en klantgerichtheid ...'
- '... volgt de progressie op ... resultaatgericht ...'
- '... oog voor detail, met behoud van helicopterview ...'